fredag den 20. januar 2012

Yndlings mascara

Max Lashes - Make Up Store 145 kr.

Jeg er kæmpe stor fan af Make Up Store, og synes det er en hel fantastisk kæde. De har nogle super gode produkter, til en okay pris og jeg bruger stortset kun makeup derfra..
Jeg har prøvet utallige forskellige mascara, i håbet om at finde den perfekte til mig. Jeg vil gerne have at mine øjenvipper skal se lange ud, og fyldige, men vil også gerne have at mascara'en bliver længe på, og så skal den være nem at rense af igen. Og alt dette opfylder Max Lashes fra Make Up Store. Jeg har brugt den i lidt over et år, så har været igennem omkring 3-4 stykker. Jeg skifter min mascara ud efter der er gået cirka 4 måneder, nogen gange mere, andre gange mindre. Alt efter hvad jeg vurdere. Man siger at "holdbarhedsdatoen" på en mascara er 3-6 måneder, alt efter hvor meget man bruger den. Grunden til at man skal skifte sin mascara ud, er at børsten på mascara'en er en ren bakterie samler. Hver eneste gang du putter den ned, og tager den op igen kommer der flere bakterier i. Så kan man selv regne ud hvor mange bakterier der er i sådan en mascara :/
Jeg har desværre intet billede af mine vipper med mascara'en på, da den har været udsolgt siden omkring jul i min nærmeste Make Up Store, så jeg er desværre løbet tør. Men jeg vil lave et indlæg mere om det, så snart jeg får mulighed for det. Hvad er din yndlings mascara?

3 kommentarer:

  1. Åh, hvor har du bare fået en fin blog, søde Eydna! :) <3 Følger den fast fra nu af!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød! Tak :)
      Hvis du har nogle gode råd osv. så modtager jeg gerne! Er helt ny til det her nemlig :)

      Slet
  2. Super fin blog...Bruger også denne mascarar og jeg er helt vild med den!
    Håber du vil tage et kig på min blog:-)


    www.astridingemann.blogspot.com

    SvarSlet