onsdag den 18. januar 2012

Hej!

Hej!
Mit navn er Eydna, jeg er 17 år gammel. Jeg har længe haft lyst til at lave en blog, da jeg interessere mig rigtig meget for make-up og musik og er helt vild med at give gode råd.. Så min blog kommer primært til at handle om dét. Så det vil sige at jeg kommer mest til at blogge om nogle  nye køb jeg laver, eller hvis jeg lige finder en fed sang, så blogger jeg også om det. Men det kommer også til at handle om andre ting, som jeg lige føler jeg har lyst til at blogge om. F.eks. livet på handelsskolen. Jeg har også lavet en plan over ting jeg skal nå i 2012, og jeg vil løbende opdatere omkring den plan, men kommer nærmere ind på det i en andet indlæg. Jeg vil slutte for nu, og ønske jer allesammen en god aften! 




Eydna.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar