onsdag den 18. januar 2012

16 things at the moment.

Tænkte at det her kunne være en god start på min blog. Fandt det på Nikki's blog :)



1. What are you doing?

Jeg sidder derhjemme og spiser lasagne.

2. Current crush?
Uh ha. Min dyne ;-)

3. Addiction?
Twitter, Youtube, Coca cola og min elskede Iphone.
4. Relationship status?
Single :-)
5. How tall are you?
Har ingen ide om det!
6. Something you regret:
Prøver så vidt muligt at leve et liv, uden at gøre noget jeg vil fortryde. 
7. Girls you trust:
Min mor, Sarah, Betina, Yasemin, Jitske og min søster.
8. Boys you trust:
Min far, min stedfar og mine bedste fædre. 
9. Last person you’ve kissed:
..... ;-)
10. Favorite color?
Pink!!!!!
11. A confession:
Jeg elsker at spise..
12. Who do you miss?
Min familie på Færøerne. 
13. 5 Turn Ons:
Brune øjne, sødt smil, fed tøj stil, en brun kulør og gerne mørkt hår!
14. Celebs you’d date:
Cesc Fabregas, David Villa, Nicholas Kidd, Bruno mars. (har noget med fodboldspillere....)
15. Last text:
"Omma har fødselsdag idag" - min dejlige farmor fylder 59 år idag. Stoooort tillykke. :-*
16. What I’m listening to:
Lukas Graham - Ordinary things. Glæder mig som et lille barn til jeg skal se ham!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar